hejsan hejsan

Idag så red jag till ridbanan och så hoppade vi mellan 80-90 cm sen undrade dom som äger ridbanan camilla om jag ville hoppa deras stora fälttävlanshäst Damlers Daisy. Först trodde jag att hon skojade och jag skämtde tillbaka och frågade hur mycket jag skulle sänka och då sa hon två hål. Jag sänkte och hoppade upp, Vi började och trava 2 varv i höger och sen i vänster sen hoppade vi ett räcke på 70 cm sen så tog vi det 2gg till sista gången i galopp efterson hon blir väldigt het. Sen kom vi på en oxer som var 80 cm, Vi var säkert 50 cm över det var skiiiit kul. Men ännu roligare om mina ponnyer kunde hoppa 120 cm som hon gorde när hon gick fälttävlan. Tyvär så fotade ingen men jag hoppas på att få rida henne igen och hällst vill jag hoppa då. Hoppas någon fotar då!!!!!!! <3333

Där fick du Renée olsson

Kommentarer
Postat av: renee

vad ?

2010-07-06 @ 22:06:20
URL: http://reneeolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0